Varför funkar det inte

Jag har gjort min första film som jag vill lägga upp på youtube. Men jag får inte
upp den. Mina kompisar har någon gång nämnt att det är lite krångligt.
Jag får troligen fråga hur man gör sedan. Och den handlar så klart om Twilight.
Vad trodde ni? Det är Bella's lullaby. Idag ska jag ta spruta, jag ska till
Thailand över jul och då måste man ta tvinrix spruta. Fast vi åkte till Thailand förra
året så vi behöver bara ta en enda spruta. Det är ganska skönt, för sprutan
sved lite. Och jag är en sådan människa som inte tycker sprutor i "armen/axeln"
gör ont. Jag tycker sprutor man tar på ett finger gör ont. Dem nyper en, ett smånyp.
Sådana gör ont, det måste jag erskänna. Fast så farligt är det ju inte.

Men det finns en annan medicin man ska dricka innan man åker. Den smakar
äckligt. Jag hatar verkligen den. Jag förstår inte ens hur jag kan svälja den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback