Frieri bland Vänner

Vänner har just slutat på femman.
Jag ville faktistk nästa börja gråta.
I detta avsnitt friade Chandler till Monica.
Fast man kan säga att det var Monica som började.

Det såg jätte sött ut och dem är såå söta tillsammans.
Och det var tur att Monica inte tog tillbaka den där Rickard O_o

None

Jag ska snart äta lunch, det blir morfars berömda pannkakstårta.
Jag kan knappt bärja mig. Den är jätte god.
Man kan inte hitta en godare. Jag lovar er det.

Jag bloggar lite nu eftersom jag inte har någon lust att göra något annat.
Jag hoppas att det med övernattningen blir av.
För annars blir jag ledsen. Och vi ska (kanske) gå och se Spiderwick.

Nu kommer doften av pannkakstårta in i min näsa.
Jag håller på att dö av för god lukt.

Ses efter lunch igen, eller tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback