Grupp 16

Jag tycker faktiskt inte att det var så farligt. Det var ganska roligt.
Jag var i grupp 16 och det var en ganska bra grupp.
I början av dagen var det orientering. Då var man i en liten grupp,
man var tre eller två personer i varje grupp.
Jag var med Louise och Linda, men det blev lite bytanden.
Så det slutade med att jag hamnade med Lee, Julia och Lovisa.

Det var väldigt roligt. Vi alla hade roligt, tror jag.
Vi tappade bort oss lite i skogen men vi klarade oss hela.
Vi klarade alla kontroller fast inte dem två sista. Det var tio och nio.

På skolan fick vi korv med bröd. Det var inte så gott, korvarna var knappt grillade.
Sedan fick man en festis vilken inte smakade mycket.



Sedan fick man gå hem, fast jag och Lovisa gick till Julia istället.
Vi spelade sims 2 livet i lägenhet. Och sedan fick vi en toblerone bit.

Vi började igen 13.30 och man skulle vara i sin grupp. Man skulle gå omkring på
skolgårdens framsida och gå till olika stationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback