Hos sysslingarna

I lördag var jag hemma hos sysslingarna. Fast det var bara Totte hemma (Sebbe var sjuk).
Det var lite synd att Sebbe var sjuk, fast det var roligt ändå.
I början var det roligt tyst, fast eftersom den var rolig så skrattade vi.

Totte visade Love Guitar Hero eftersom Love ville det.
Tv:n dampade lite, Totte sa att om Sebbe varit där hade han fixat det på en gång.
Han är ett tekniskt snille. XD

Fast dem körde ändå, i ena sekunden var "noterna" där uppe och nästa sekund där nere.
Det var roligt att se dem köra, man fick liksom säga, uppe, nere, uppe, nere.
Sedan var det mat. Det var mumsig mat, jag vet inte riktigt vad det var.

Efter det gick vi upp, Totte visade oss några filmer på youtube.
Några läskiga filmer såg vi på, då satt vi alla tre i sängen (Ella, Totte och jag) och skrek.
Och efter skriket skrattade. Varför vet jag inte, men det var rolig.
Och sedan visade Totte en jättebra film, det var sims 2 och någon artist,
jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette. Men den var jättebra.

Sedan spelade vi the sims 2. VI gjorde en familj som hette Svensson.
Det var superroligt hemma hos Totte. JAg ser fram emot nästa gång vi träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback