I Örebro på nya äventyr ll

Ja, som jag skrev i förra så köpte jag lite godis.

Det gjorde mamma och Ella också.

Det var en jätte gullig affär, det fanns ett litet ark med målarfärg.

Super gulligt enligt mig, det fanns också massor av gosedjur m.m.


På kvällen firade vi min morfar. Hipp Hipp Hurra!

Då åt vi oxfilé (mums), potatisplättar (som jag kallar det) och till det vitlöks smör.

Jag tycker det var en smarig måltid.

Till efterrätt blev det daimglas och godiset vi köpte i affären.

En bra kväll och ett bra firande.


Idag var vi på ett ställe som heter Bus och Lek landet.
Där finns det massor av roliga grejer. Det finns en vulkanrutchbana,

en jätterolig/krånglig hinderbana, en skjutbana (jag kallar det så)

och lite mer grejer.




Detta var några av aktiviteterna man kunde göra.
Och på bilden över den längst ner, den är jätterolig.
Jag började skjuta på en kille i ljusblå tröja och det startades ett litet
krig mellan oss. XD


Kommentarer
Julia säger:

Fanny, svara på mitt sms! :D

2008-09-28 | 15:15:48
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback