I Örebro på nya äventyr

I förgår anlände vi till Örebro. Under tiden vi vart här har vi haft lite skoj.
På fredag kom vi fram sent på kvällen. Och jag var väldigt trött,
jag gick alltså och la mig väldigt tidigt.

Dagen efter (Lördag, igår) gick vi en liten promenad till en lekpark.
Jag och mina tre övriga syskon lekte lite kull i klätterställningen
och vi hade en rolig stund. Sedan började syskonen brottas med min morbror Ulf,
jag själv satt och ritade klart en bild jag börjat med tidigare på morgonen.
Hemåt bar det av sedan, fast på vägen hem så gick tjejerna +(minsta killen) Bebisen Gabriell.
Och alla killar +(minsta tjejen) Tuva skillda vägar. Jag och co, gick till några affärer.
Medan killarna och Tuva gick hem.

I den söta lilla affären köpte vi godis. Det var gamaldags och väldigt gott.
Jag köpte en sådan strut fylld med fyra sorters olika karameller (fast en sort var gelehallon)
och sedan två kolor och en guldpeng.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback