Manga skoldagbok

Idag har jag gjort några grejer från min manga skoldagbok.
Jag gjorde alla origami. Jag gjorde en trana, en snurra och ett pennskrin.
Och sedan gjorde jag en pärlplatta med en appa på. Den blev
väldigt söt, tycker jag.

Jag har tänkt att göra recepten som står i den också någon gång.
Jag ska göra en bento sedan till ngn utflykt i skolan. Jag vill pröva alla grejerna i boken.
Jag har ritat av en person i boken. Det är hon med orsa hår. Det var väldigt enkelt.
Deras ögon är ganska stora och svarta, och dem är egentligen väldigt enkelt ritade.
Det kanske är därför det är ganska roligt att rita dem. För dem är så enkla.
Fast det är samtidigt roligt att måla något som är lite svårare. Det blir en utmaning.

Jag ska försöka sedan att rita lite varje dag. Men jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback