Jag har äntligen Påsklov

Ja, som ni kan se i rubriken så har jag äntligen fått påsklov. Äntligen!
Jag känner mig väldigt fri och ska ladda min kamera för att sedan gå ut i trädgården och ta lite fina vår bilder. Fast jag vet inte riktigt om jag kommer att få några fina bilder. Men vi får vänta och se, sätter in bilderna senare. Men i alla fall har jag redan börjat njuta av påsklovet, ska snart äta ett gott mellis och just nu sitter jag framför tv:n och tittar på Ugly Betty, avsnittet där Amanda frågar sina "föräldrar" om hon är adopterad.

Och vi har varit ute extra mycket idag. På lunch rasten gick jag, Julia och Hanna ut för att få andas lite frisk luft. Vi gick till vår lilla lekplats på skolgården, jag hängde upp och ner på en sådan metallpinne. Det var ganska roligt men min tröja fortsatte att glida ner och jag gillar inte att blotta min mage. Fast jag "tog" Hannas scarf och försökte knyta fast den så att min tröja inte skulle åka ner. Det gick väl sådär. Jag fick dem hängande trådarna i munnen en gång, dem smakar verkligen inte gott.

Längtar verkligen tills jag får mitt påskägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback