Julklappsbyte, musik och manga

Jag har märkt att jag är ganska galen i manga. Jag läser det hela tiden. Alltså på internet. Letar upp bra serier och sitter och sträckläser vid datorn. Fast jag köper även manga vart jag än går. Vart jag än går så måste jag in i en bokaffär och köpa manga. När började jag igen? Jag kommer inte ihåg men jag har redan köpt upp till 34 i One Piece under bara tre veckor. Och jag har köpt flera Naruto böcker och även de första volymerna i serierna vid namn B.O.D.Y. och Cherry Juice, älskar båda dem.



Mina absoluta favoriter inom manga är One Piece och Naruto. Jag verkligen älskar dem serierna. De är så bra, en anledning till varför jag köper manga böcker som en galning.


Sedan är det ju ganska nära jul också. Så idag ska jag och polarna ha julklappsbyte. Jag, Julia, Lovisa och Hanna. Älskar dem tjejerna. De är min värld. Vi ska ses vid tre, tror jag, hemma hos Lovisa. Det känns som om det var ett tag sedan jag såg dem senast, men det var faktiskt bara fyra dagar. Hehe!! :D
Både jag och Julia känner oss sugna på pulka. Så vi tänker försöka tvinga med oss Hanna och Lovisa till en bra backe. Pulka är verkligen härligt med kompisarna.

Mitt liv är ganska tråkigt men jag tar vara på dem stunderna då någonting bra och lyckligt händer. Som stunderna jag är med mina tjejkompisar. Vad skulle jag göra utan dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback