Läxdag idag och Tråkiga saker

Jag vet att tiden mellan det jag skriver är ganska stor. Men det är faktiskt så att mitt liv inte
bara kretsar runt datorn. Kanske det var så förut, okej. Jag sitter för det mesta framför datorn,
men jag bloggar inte så ofta längre. Det blir oftast bilddagboken och min och Julias andra blogg,
TwoTwilights. Där vi skriver om det senaste i Twilight världen.
Vi uppdaterar ganska ofta och det är en riktigt bra blogg enligt mig. Och vi har ganska många besökare
varje dag. Men i alla fall så tänkte jag skriva lite nu.

Idag ska jag nog fokusera mest på läxor, vi har engelska som ska vara klar, man ska skriva om
en favorit tv-serie, jag har valt Friends (Vänner). Man ska vara klar vecka 10, och eftersom jag ska på
Sportlov vecka 9 så måste jag bli klar en vecka tidigare. Och sedan har vi musik, två A4 papper ska vi
skriva om en musikstil och om ett band/en artist som är inom den gruppen. Jag och Julia ska skriva
om poprock och om The Beatles. Och sedan måste man göra en powerpoint redovisning och den ska
också vara klar vecka 10. Sedan ska vi skriva lite om ormar till imorgon, fast det är jag redan klar med.
Vi ska bli klar med skoltidningen på fredag, jag måste skriva klart en novell. Och så har vi No prov på
tisdag. Som ni kan se är jag fullpackad.

Men vi får se det lite positivt. Fast jag kan inte just nu komma på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback