My life is all about Twilight

Nå, vad ska jag säga. Mitt liv är såklart bara om Twilight.
Mitt vanliga liv är allmänt tråkigt. Jag har inte mycket att skriva om, jag älskar att skriva om Twilight
men eftersom jag och en kompis har startat en Twilight blogg så har jag ingen lust att skriva om
samma saker igen. Det kan inte bli tråkigt men det blir lite upprepande.
Men i helgen har jag varit på landet, det ligger ute på Arholma och idag fyller min pappa år.
Hurra! Hurra! Jag ritade honom ett väldigt snyggt kort av mig, det tog mig hela eftermiddagen att
rita det igår. Och det blev faktiskt väldigt snyggt.

Det var ganksa skönt att vara ute på landet den här helgen. Jag behövde verkligen komma bort från,
ja hemma. Det var härligt med lite landluft. Fast vi gick en riktigt lång promenad som fick mina
ben att tappa känseln. Fast jag har som tur fått tillbaka känseln i mina ben nu.
Jag är åtminstone glad att jag lever. Som Jacob inte kommer göra mycket längre
till efter det här. Nej, men i alla fall är jag glad att jag lever.

Om ni gillar Twilight ska ni gå in på TwoTwilights.
Vi skriver om skådespelarna från Twilight (Robert, Kristen m.m.), filmen,
böckerna och andra saker. Det är en väldigt bra blogg ska jag säga.

Men besök den gärna och i nästa inlägg lägger jag in lite senaste nytt från Twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback