Dagens prognos (Feeling blue)

Dagens prognos: 
Dagens humör: I feel blue
Dagens mående: Lugn
Dagens borde: Synkronisera min ipod (igen)
Dagens frisyr: Som vanligt
Dagens klädsel: Jeans, volley-tröja och en stor skön cardigan över det
Dagens planer: Har inte gjort speciellt mycket, fått rummet städat...
Dagens materiella vill ha: Massor av musik
Dagens längtan: Efter någon varm person att krama
Dagens bästa: Att jag äntligen tagit upp papper och penna och skrivit dagbok
Dagens beroende: Vara på youtube och söka musik
Dagens tråkigaste: Flera saker... Men en sak jag vill säga är att det regnar
Dagens tidning: J-14
Dagens låt: Don't Forget - Demi Lovato
Dagens älskling: Min pappa
Dagens heting: Frankie Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback