Fyra saker... jag älskar/behöver/lever med

A) Fyra låtar jag kan lyssna på om och om igen:
1. Jonas Brothers - Fly with Me
2. Demi Lovato - La La Land
3. Jesse McCartney - Because you Live
4. Luke Benward - Higher Love


B) Fyra ställen jag bott på:
1. Sollentuna
2. -
3. -
4. -

C) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Friends
2. JONAS 
3. Ugly Betty
4. Sonny with a chance
5. Desperate Housewife

D) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Thailand
2. Spanien
3. USA (Disneyworld)
4. Danmark

E) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Youtube
2. NickJOnline
3. Wikipedia
4. Google

F) Fyra favoritband/artister:
1. Jonas Brothers
2. Demi Lovato
3. Jordin Sparks
4. Luke Benward

G) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I Nick's armar
2. I en gammaldags film
3. Ute på ett ställe där det regnar
4. I ett varmt hav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback