Sleepover The movie



































Ser just nu på Sleepover. Det är en tjeig film som handlar om fyra tjejer som ska sova över hos en av dem tjejerna, och det är som hennes födelsedags fest. Och sedan kommer en av rivalerna och utmanar dem. Sedan händer det massor av grejer och vid varje uppgift dem ska utföra så händer det något extra, som dem inte hade räknat med. Det är en riktigt rolig film och såklart finns det en drömkille med i bilden. Och jag skulle verkligen rekommendera den till tjejer som gillar att se komedier och spännande tjejfilmer.

Idag var det sista dagen vi hade träslöjd. Hurra! Det har inte direkt varit mitt favorit ämne men jag har en ganska snygg ring som jag gjorde på träslöjden. Framsidan är inte snygg, eftersom figuren jag hade därpå blev lite svart och förstörd, men jag använder baksidan som framsida. Och sedan hade vårt svenska arbete blivit förstört. När vi satte i vårt band (vi gör reklam) så gjorde filmkameran sönder bandet och vi har bestämt oss för att bara göra en plansch. Och skriva om karaktärerna och handlinge ur/från Twilight. Det kommer säkert bli jättebra.

Ska sova nu eftersom jag har missat många timmar av den sömnen jag behöver. Och sedan ska jag läsa lite så det är dags för mig att krypa till sömns.

Why does things changes when you want it to be like this forever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback