The Bad Mother's Handbook med Robert

Håller på att titta på The Bad Mother's Handbook. Och Robert finns med där. Den är lite konstig, och jag har än så länge bra sett Rob en gång. Han spelar en supergullig kille vid namn Daniel. Det handlar inte om Daniel men det handlar om en tjej som han blir kär i. Den här tjejen blir tydligen gravid och sedan är han där och stöttar henne. Och nu såg jag precis honom igen, han är urgullig i sin frisyr och i hans glasögon med tjocka bågar. Han är så jävla gullig, och han är så smart. Jag håller på att bli ännu mer förälskad om det nu är möjligt.

Jag verkligen älskar hur han ser ut i filmen. Visst är han söt, med sitt osäkra leende och hans smarta ord. Jag kan verkligen inte sluta att beundra honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback