Fast på landet

Blev tvingad att följa med till landet. Var så sur att jag bara packade
ner en tröja och massor av strumpor. En inte så lyckad packning. Jag
är väldigt medveten om det. Men jag är fortfarande tonåring, och har
bara varit det i ett år...
I alla fall så behöver jag verkligen beställa böcker. Har ett bokbehov
förstår ni. Hur kan man klara sig utan att läsa? :S
Ska beställa två Naruto böcker, och sedan någon bra bok bok (alltså
ingen manga). Fast det känns som om jag redan har läst alla bra böcker.
Alla Twilight Saga böcker, alla utsläppta böcker i Hungerspelen,
De fem utvalda etc. etc.
Måste verkligen hitta en bra ny serie.
Skrev tidigare på min bdb att mamma och pappa hade snott halva mitt
höstlov. Och det känns fortfarande så, för jag missar att en kompis åker
till Perssons bokhandel, där de har otroligt låga priser på manga böcker.
Gissa om jag känner mig nere. :(
Ska åka hem på fredag. Det är bara onsdag idag... Jag kommer att ha
så jävla tråkigt här ute. Fast jag har en Halloween fest att se fram emot.
Ska klä ut mig till katt. (Jag vet... läskigt!)
Halloween är sant en av de bästa händelserna under året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback