Söndag

Då är vi inne på sista påsklovs dagen. Inte så jätteförtjust över att skolan börjar imorgon igen... Fast vem ser egentligen fram emot skolan. Speciellt när första veckan i skolan = matte läxa (algebraiska förenklingar), eng läxa (glosor), no läxa (svarat på alla G-frågor) och so läxa (omläxförhör på Martin Luther).

Jag har lite att göra idag. Jag har tränat lite på de ovanstående grejerna tidigare under påsklovet. Men inte mycket så det är något jag absolut måste göra idag. Jag får göra omläxförhör i So för att dagen innan så hade jag bestämt mig för att träna som en galning så jag kunde det, men då säger mamma att vi ska till mormor och morfar. Så... där rök min chans att kunna klara läxförhöret. Fast jag fick i alla fall rätt på en fråga... Jag vet... Ni behöver inte säga att det gick riktigt dåligt, jag är redan medveten om att jag sög gällande det läxförhöret.

Sedan ska jag även försöka få ordning på mitt rum. Jag förstår inte hur jag lyckas stöka ner det hela tiden. Det är helt otroligt, under bara några minuter så kan det bli helt stökigt igen. Jag är otroligt lat och lägger oftast kläder på golvet och det är sådana små grejer som gör mitt rum stökigt.

Jag vet att jag har ett otroligt intressant liv som alla älskar att läsa om... *ironi* Men jag skriver faktiskt inte för er. Ja, känn er sårade. Jag skriver bara för att skriva. Kanske en dag jag tittar tillbaka när jag är äldre och skrattar åt hur jag skrev då.

Hoppas ni har en bra söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback