Veckan efter påsk

Den här vecka har varit ganska jobbig. Fast det kan man förstå. Det är veckan efter påsklovet, alla är nog lite trötta. Jag själv har varit otroligt trött, dels för att det har varit påsklov nyligen men även för att jag går och lägger mig allt senare och senare. Jag säger till mig själv att jag ska gå och lägga mig tidigare men sedan är det saker som håller mig uppe. Jag brukar inte ha svarta ringar under ögonen, trots att jag ibland går och lägger mig senare... men nu har jag börjat få det. Och jag hatar svarta ringar under ögonen. Jag gillar det inte. Så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, inga undantag.

Enligt mig har vi haft ganska mycket läxor den här veckan, och vi har även fått ett par läxor till nästa vecka. Den här veckan har det varit matte, engelska, no och so. Och den kommande veckan har vi läxor i matte, spanska, engelska (test/prov) och no. Jag ska snart börja plugga, men tänkte att jag kunde blogga lite innan eftersom jag inte har gjort det på ett bra tag. På en hel vecka rättare sagt.

I fredags anlände mina Ed Hardy converse som jag beställt. Det tog inte lång tid alls. Det tog säkert bara tre dagar, om jag minns rätt. De är asgrymma, och skitsnygga. Sedan har jag även beställt nya bågar, eftersom mina gamla är trasiga sedan långt tillbaka. De är lite annorlunda från mina förra, de här bågarna är tjockare. Det är lite annorlunda men de är snygga. Först tänkte jag på vad andra skulle säga om jag kom med dem till skolan, men sedan bestämde jag mig för att jag inte borde bry mig om vad andra tycker. Så länge jag gillar dem så ska ingen kunna påverka mitt beslut. Dessutom har Tom ett par som liknar mina... lite grann. Har även köpt ett par t-shirts från Carlings. De har skit snygga t-shirts där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback