Förberedningar inför LÄGERSKOLAN

Imorgon drar jag och min klass, plus ett par Sydafrikaner iväg på lägerskola. Vi ska sitta på en buss i sju timmar, sova i en stor sal, bestiga ett berg som tar omkring 40 minuter, leka lekar, sedan sitta i buss igen under sju timmar på väg hem.

Fast jag tror det kommer bli en rolig lägerskola.
Det är faktiskt den sista lägerskolan klass 9b har tillsammans.

Såhär ser packlistan ut (som lärarna har lagt upp):
~ Liggunderlag/luftmadrass
~ Sovsäck
~ Kudde
~ Badkläder
~ Handduk
~ Idrottskläder
~ Regnjacka
~ Toalettartiklar
~ Ombyteskläder
~ Fickpengar + lunchpengar/matsäck
~ Bra skor
~ Oömma kläder

Såklart måste jag lägga till lite saker:
~ Nintendo DS med ett par spel
~ Full laddad ipod med ett par nya låtar
~ Snacks/godis

Det kanske finns ett par till saker som jag behöver lägga till, men det kommer jag troligen på senare, om det är något jag absolut måste ha med mig men glömt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback