High School Debut

Det där badet var otroligt skönt. Känner mig fräsch och varm igen. Fast jag tror att jag behöver lite mer sömn för jag råkade sätta mig i badkaret med BH:n på, så nu hänger den på tork. Satt i badet i en och en halv timme medan jag läste High School Debut.

 

När Haruna var yngre bestod hennes liv av softball och att läsa series, men nu när hon har blivit äldre försöker hon fokusera all tillgänglig energi på att hitta en fin pojkvän. För att lyckas tar hon hjälp av en snygg och rik skolkamrat som lovar att ge henne tips och stöd på ett villkor: hon får absolut inte bli förälskad i honom.

 

Jag har bara läst första boken, men jag älskar den redan. Serien är underbart gullig och härlig. När jag åker in till stan på lördag kommer jag definitivt att köpa fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback