Jag vill ha en KIGURUMI

Första gången jag såg en bild på en kigurumi tyckte jag det såg konstigt ut. Andra gången jag såg det blev jag fascinerad, och tredje gången jag såg det ville jag ha en egen. Jag kanske inte kommer att gå omkring i den utomhus men det kan vara en mysdräkt som man har hemma.

Jag vill verkligen ha en kigurumi!

Jag har hittat en sida som heter kigurumi-store.com, den har ett ganska stort utbud, det är ganska billigt, omkring 400-500 kr. Det är en internationel sida men den har inga problem med att skicka till destinationer omkring världen. Jag ska se om det finns någon annan som beställt från den sidan och vad de tyckte om kvalitén etc.

Jag är ganska säker på att jag ska köpa Pandan (se ovanför). Jag vet bara inte vilket material eftersom det finns en i fleece och sedan en i spring, summer material (vilket jag inte riktigt vet vad det är).
Priset för den här kigurumin är 399 kr.


Kommentarer
Ingrid säger:

Hej! Har du ett dressingroom hemma? :)

2010-08-16 | 22:50:48
Bloggadress: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback