SHOPPING in the CITY

Har precis kommit hem ifrån stan. Var där inne med Julia och Lovisa.
Vi gick vår vanliga runda, längst Drottninggatan. Jag ville också gå till Japanska Torget eftersom jag aldrig varit där förut men de andra ville inte.

Jag är ganska lycklig nu eftersom jag har köpt många bra saker.
Jag köpte...
...En DVD box med fyra anime filmer gjorda av Hayao Miyazaki (De levande slottet, Spirited Away, Min granne Totoro och Kikis Expressbud)
...9 pocky askar (3 choklad, 3 jordgubb, 2 mjölk och 1 banan)
...Den japanska modetidningen Kera
...Bleach 11
...En liten Rilakkuma som man kan hänga på väskan


Kommentarer
Jessie :D säger:

sv: Hihi~ Tack så mycket för den fina kommentaren :D



Kul blogg btw, roligt med japan och sånt ^o^

2010-08-11 | 19:55:08
Bloggadress: http://jiang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback