Häftstift på golvet

Idag har det varit en jag vet inte riktigt, lite jobbig dag. Fast jag har inte känt mig deprimerad eller nere. Lektionerna har varit som vanligt, svenska, spanska (där vi gjorde ett test för att se våra kunskaper), So (vi fortsatte att filma), Livskunskap och sedan Matte. Inget konstigt med det.

Fast jag råkade göra mig illa under rasten mellan livskundskapen och matten. I vårt klassrum har vi två dörrar, de är på samma vägg fast en i varje hörn. Jag lyckades låsa ena dörren med min kompis på andra sidan och när jag skulle springa för att låsa andra dörren så råkade jag trampa på ett häftstift. Dessutom var det trubbigt. Först tänkte jag att jag hade trampat på en sådan liten sten som har vassa kanter så jag fortsatte springa några steg. Men sedan tittade jag under foten och såg att det var ett häftstift. Min kompis, Lovisa fick ta ut häftstiftet. Fick sätta plåster på det och när jag går får jag halta lite. Ibland svider det till fast det är bättre nu.
Just nu sitter jag och tittar på Förhäxad (Charmed). En bra serie som jag var helt galen i förut, för några år sedan. Om jag ska vara ärlig så hade jag faktiskt glömt hur bra den tv-serien var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback