Söndag

Ännu en söndag, vilket betyder att det är måndag imorgon, igen.
Varför känns det som om måndagarna alltid dyker upp så ofta?

Aja, det är söndag och fortfarande helg. Idag är jag otroligt trött eftersom jag var hos Julia igår och firade Earth Hour. Jag hoppas att alla kom ihåg att släcka sina lampor. Planerna för idag är att åka till Ica Maxi med Lovisa för att hämta ut våra prao papper. Som har varit där i *host* fem veckor *host*. Så det är dags att de kommer tillbaka till oss så vi kan lämna in papper till skolan osv. Sedan är det väl lite olika grejer jag ska göra, engelska läxa, städa mitt rum (som åter igen lyckats bli otroligt stökigt) och det finns säkert fler saker jag måste göra som jag bara inte kan komma på just nu.

Jag hoppas ni har en bra söndag, och för vissa har säkert påsklovet redan börjat... *avis*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback