Böcker, BÖCKER

Var på stan igår med polarna.

 

Vi började med att gå till Shock, lilla Roxas skulle köpa sin efterlängtade officer hat. Den hatten hon hade haft ögonen på var slut, men hon köpte en annan, som var det sista exemplaret, lite tur i oturen eller vad man nu väljer att kalla det.

 

Själv köpte jag en svart hårförlängning, ska troligen färga svarta slingor efter UppCon, ett "läder"halsband som såg ut som ett collar och ett svart halsband/headband med spets. Pretty, pretty, pretty!

 

Köpte fem paket pocky, tre choklad, två jordgubbe.
Har ätit ett paket, tänker spara två eller tre till UppCon.

 

Såklart var vi även inne på Sci-Fi bokhandeln.
Köpte lite nya manga böcker (såklart). Det blev:
~ Naruto 38
~ Naruto 39
~ Bleach 17
~ Bleach 18
~ Bleach 19

 

Det var en bra dag. Fast det dröjer ett tag innan jag drar in till stan igen eftersom jag behöver spara pengar, ska dessutom köpa cosplay. Måste beställa det snart. Vet att jag tjatar om det! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback