Gamla saker

When death is near and nice I will be there for you.

Yaah, skrev den här texten för omkring två år sedan, då jag var tretton. Var väldigt mycket för mörker då, är det fortfarande men då uttryckte jag mig, det har jag slutat med. Borde börja med det igen…

 

En konversation som ägde rum under spanska lektionen mellan vår lärare och en elev.

L: "Men om du kör en långtradare med alla på skolan?!"

E: Men bara för 500 kr."

L: "Du kan få en cheeseburgare av mig… för det är ju ingen big dela."

 

Skapade även en lista för några år sedan som säger vilka Vänner karaktärer som jag och mina vänner passar som.

Julia: Chandler

Lovisa: Joey

Jag: Phoebe

Hanna: Rachel

 

Så här roligt kan man ha när man är yngre, eller ja, för två år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback