Party of Awesomeness

Hade fest igår, trotts att jag fyllde år för ett halv år sedan.

Hade otroligt roligt. Vi åt tacos, glass, chips, ostbågar, drack skit mycket läsk och annat gott. På slutet var alla otroligt mätta. Kändes som att man skulle sprängas. Fast egentligen åt vi inte så mycket av varje. Inte jag i alla fall. Men det var otroligt roligt.

Fick massor av fina presenter av tjejerna:
~ En cupcake ask
~ Såpbubblor
~ Toy Story 3 ritbok
~ Tuschpennor
~ Nitarmband
~ Chokladpraliner
~ Presentkort på Carlings
~ Ring med dödskalle på
~ Piprensare
~ Napp
~ Nappflaska
~ Potta
~ Smoothie som egentligen är gjord för bebisar
~ True Blood: Dead Until Dark
~ Och ett par fina kort

Hade jätteroligt. Inget kan slå den kvällen. Vi pratade och jag vet att jag nämnt det ett par gånger men vi hade jätteroligt. Kommer alltid komma ihåg den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback