Pocky

In town they have one store called Hong Kong Trading, this store sell pocky. I haven't eaten pocky in a really long time, about two months, because they ran out of it. Now they have POCKY again. I'm so happy.

 

I stan finns det en affär som heter Hong Kon Trading. Den här affären säljer det bästa snacket/godis sorten någonsin, nämligen pocky. Jag har varit utan pocky under en väldigt lång period, kanske två månader. Senaste gången jag var där var det slut, men nu har det kommit tillbaka. Och gissa vad jag sitter och gnager på nu, juste, POCKY.

 

Jag böjade äta på ett packet för tjugo minuter sedan, och det är redan slut. Men jag ska inte öppna ett till eftersom det kommer sluta med att jag äter upp alla mina tre paket med pocky.

 

Pocky is the best

 

Tyvärr så finns det bara fyra smaker, två som alltid finns om de har pocky, choklad och jordgubbe, och sedan två smaker som ibland dyker upp, banan och mjölk. Jag hoppas att fler smaker kommer hit inom en snar framtid.

 

När det har snöat kommer jag och några kompisar åka till Uppsala, där har de stora pocky paket, jag ska även se om de har några fler sorter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback