MacBook från skolan

Nu har vi i skolan fått våra MacBooks. Eller egentligen... Vi får "låna" dem tills vi går ut 9:an, när vi gör detta får vi köpa ut datorn man fått "låna" om man vill och tycker att det är värt pengarna. Jag själv, som precis har börjat 9:an kommer bara använda min dator i ett år innan jag får bestämma mig för att behålla den eller inte, så priset blir lite högre än vad de yngre eleverna kommer att få betala när de går ut 9:an, fast det är blir väl rättvist så.
Än så länge har jag inte funderat ut ett bra namn till min underbara lilla älskling. Min gamla ipod nano heter Voldemort (eftersom de har samma blåa färg). Jag har faktiskt ingen aning om vad den här vita skönheten ska heta. Något som är helt klart är att namnet kommer att gå att koppla till något awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback