Nya Manga Böcker

Som jag skrev i tidigare inlägg så var jag i Stinsen idag. Köpte ett par nya manga böcker på Akademibokhandeln.

Det blev:
→ Elemental Gelade 6
→ Fullmetal Alchemist 6
→ God Child 3

Tycker att det var bra köp. Dessutom blev jag glad över att de hade God Child 3. Om man vill köpa serier nu så får man verkligen leta för att hitta alla böcker. Man märker att manga böckerna börjar ta slut. Alla ettor till de flesta serier är slutsålda över allt, vilket är lite sorgligt eftersom jag verkligen vill ha ettan till Fullmetal Alchemist, men jag har pratat med Bella och hon kommer kanske sälja den till mig.

Har även uppdaterat listan på min manga samling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback