Utomlands i framtiden

Jag har ett par grejer som jag vill göra inom den närmaste framtiden.

Den första saken är att jag vill åka på språkresa till England. Planerar att göra det nästa sommar, men har börjat diskutera det med mina föräldrar nu eftersom det är bra att vara ute i tid. Hade tänkt åka med två par kompisar som också vill åka till England. Även om ingenting är bestämt än så ser jag fram emot det otroligt mycket.

Om ett år börjar jag på ett gymnasie. Det här året kommer jag få bestämma mig för vilket det blir. Något jag vill göra under de tre åren som man går på ett gymnasie är att plugga utomlands åtminstone ett år. Jag vill plugga i antingen USA eller England. Jag är otroligt intresserad av England och Stor brittanien, dels för att den brittiska dialekten är så otroligt underbar och smexig enligt mig. Jag vet inte vilket jag är mest intresserad av. USA eller England? Fast eftersom jag ska till London nu i vinter så kan jag se om jag gillar det jag upplever, fast man får också tänka på att London är en liten del av England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback