Mario Party 6

Lyckades fixa rummet innan polarna anlände. Det blev lyckat, fast jag vet fortfarande inte var jag ska placera nattduksbordet. Men jag är nöjd ändå. Det blev mycket mer utrymme nu, vilket är skönt.

 

Resten av eftermiddagen spenderade jag tillsammans med tre kompisar genom att spela Mario Party 6. Det är ett Game Cube spel som jag verkligen älskar. Spelet är roligt, åtminstone tills någon bestämmer sig för att sno ens välförtjänta stjärna. *host* Bella *host* Själv var jag Wario (en karaktär som varit min favorit ett tag nu), och mina polare var först Peach sedan Daisy, först Mario och sedan Boo och Toad.

Jag älskar spelet, och det kanske låter lite konstigt, men jag älskar att det är gammalt och att kvalitén inte är perfekt. Mini-spelen är det roligaste, men det är även roligt när man leder över det andra ordentligt och kan reta dem för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback