Beeptestet

Körde beeptestet i skolan idag. Halva klassen sprang åt gången, och samtidigt som man sprang hade man en coach som satt och hejade på. För att "klara" sig behövde man få 6.0. Fick 7.2 vilket inte är så bra. Jag vet att det inte bara handlar om kondition utan även viljestyrka.

 

Jag vet att jag är svag mentalt. Jag har sämst självförtroende och självkänsla. Men när en kille från klassen hejade på mig när jag började tappa farten kändes det lite bättre, och när en annan kille sa att jag hade kämpat på bra och att han tyckt jag hängt på hela tiden kändes det lite bättre. Jag hatar att hela tiden behöva bekräftelse från folk. Jag behöver få det bekräftat att folk inte tycker att jag är hemsk.

 

Jag vet att jag delar med mig lite mycket just nu, men det känns bra att skriva av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback