Önskelistor

Ska samla på mig en hel del önskelistor innan torsdag anländer. Ska handla under en håltimme. Det känns som att det kommer att vara ganska lungt i Sollentuna Centrum under den perioden eftersom de flesta arbetar/går i skolan. Ser faktiskt fram emot det. Att julhandla är supermysigt. Men sedan är det även lite stressigt eftersom man inte alltid vet vad man ska köpa till alla. Jag vet vad jag ska köpa till 5% av de personer jag ska ge klappar till. Inte så jättebra!

 

Sedan efterfrågas även min önskelista. Även om jag väldigt gärna vill ha julklappar så är det nästan så att jag vill be alla att strunta i det. Jag behöver inga julklappar. Ge mig extra mycket kramar så blir jag glad. Fast jag har faktiskt påbörjat min önskelista, för jag är inte riktigt redo att ge upp julklappar.
  • One Piece [tvekar mellan USA och Lusekofte]
  • Presentkort på SF
  • Bok om grekisk mytologi [farmor och farfar har blivit tipsade om det här så jag hoppas att jag får det från dem.]
  • One Direction: Up All Night Yearbook Edition
  • Pengar [en klassiker]
Det är verkligen svårt att skriva en önskelista. Jag önskar att det fanns flera saker jag kunde skriva upp men jag kommer verkligen inte på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback