Pepparkakshjärtan

Om jag hade en pojkvän skulle jag tvinga honom att pynta pepparkakor med mig. Fast familjen räcker gott och väl. I de senaste två timmarna har det varit kaos i köket. Vi har börjat baka pepparkakshus, och då menar jag i plural. Alla barnen får baka varsitt pepparkakshus. Jag ska försöka göra Big Ben.

 

Tidigare idag var jag och julhandlade med syrran. Har nu köpt tre klappar (3/13). Köpte faktiskt ett set röda underkläder (ni vet, lite julaktigt) till mig själv. Jag vet, men nästa lördag ska jag och syrran dra in till stan och julhandla med våra underbara föräldrar. Har faktiskt lite panik över detta men den försvinner snabbt eftersom det inte känns som att jul är nära på grund av bristen på snö vi lider av här i Sollentuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback