Inheritance: Lösa band

Tänkte även göra en lista på det. Förlåt om jag tråkar ut dig, men jag älskar den här bokserien. Jag hade faktiskt gett upp hoppet på Chris, och att boken aldrig skulle komma. De "lösa banden" som finns på listan är saker som dykt upp i de tre tidigare böckerna, men det är inte bekräftat att alla kommer att lösas.

De lösa banden (som jag är intresserad av)
▶ Angela spådde att Eragon skulle ha en romans, vilket inte har hänt ännu.
Jag tycker inte att Arya och Eragon passar tillsammans. Det känns som att Arya aldrig kommer att älska Eragon, som han älskar henne.

 

▶ Eragon's sanna namn.

 

Mer om Saphira's föräldrar. Vad som hände med dem, och ifall de även är föräldrar till Thorn och den (ännu ofödda) gröna dragen.

 

Vilka Brom's sju sista ord till Eragon var.
Jag önskar verkligen att Brom fortfarande var i livet. Jag menar, jag saknar honom och det känns sorgligt när jag tänker på hur mycket enklare det skulle varit för Eragon om han hade haft Brom vid sin sida.

 

Om Angela's spådom om att Eragon kommer att lämna Alagaësia för alltid är sann.
Jag vill inte att Eragon ska lämna Alagaësia, men när han gör det kommer det säkerligen vara av goda anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback