Film, film, film!

Gårdagen spenderades med att titta på Sagan om Ringen trilogin. Tog omkring 10 timmar, alltså hela dagen (Fellowship of the Ring extended version, The Two Towers och The Return of the King extended version). Filmer gör dem dagar då man är sjuk bättre.

 

Idag vaknade jag tidigt - klockan sex. Jag vet inte varför men jag har haft lite sömnproblem under den senaste tiden. De första timmarna av dagen har jag tittat på The X Factor. Jag tycker att det är mycket tråkigare när Frankie har försvunnit. Jag förstår varför han lämnade tävlingen, men jag saknar honom. De enda som är kvar och som jag tror kan vinna/är bra är Marcus och Little Mix.

 

Hade tänkt kolla på Sagan om Ringen trilogin igen, fast med commentary. Fast jag vet inte om jag hinner med alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback