Again, and again

Så här mycket han-tid har jag inte haft på länge. Gick förbi när vi satt utanför klassrummet, väntade på bussen, på bussen, och gick samma väg hemmåt en kort stund.

 

Jag känner att jag bara skriver om skolan hela tiden. Skola, läxor, läxor. Det är för att våra lärare överöser oss med läxor. Spanska! Samhällskunskap! Svenska! Engelska! Matematik! Fast den här dagen har varit prima! Dagens engelska lektion var underhållande. En klasskompis var hyper ett bra tag. Jag gillar att sitta med honom för han är grymt bra på engelska så när jag är osäker på något ord kan jag fråga honom (och tvärtom).

 

Ikväll blir det (som jag skrev tidigare) filmkväll med tjejerna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback