Kläder och nagellack

Har varit i Stinsen med underbaraste Hanna! ♥

 

Spenderade en del pengar. Vilket är lite ovanligt för mig. Det blev en super gullig vit blus från Vila, och en otroligt mysig cardigan från Gina. Det låter inte riktigt som mig? Det blev en choklad-ansiktsmask från Kicks inför i kväll, och något sorts fot-bads salt. Köpte även ännu ett nagellack från OPI's Pirates of the Caribbean linje. Så nu äger jag både Mermaid's Tears och Stranger Tides (se bilder nedan). De kostar 150kr styck, men jag ångrar det absolut inte eftersom jag älskar färgerna (och filmerna).

 

 

Hemma välkomnades jag av kladdkaka och hela släkten (firar morfar). Livet känns väldigt bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback