Sjuk med filmer

Tänkte ge er en kort sammanfattning om vad som hände igår:
Igår köpte jag How To Train Your Dragon (som jag kommer att skriva om i ett senare inlägg eftersom filmen var så gullig) och använde även upp det sista av mitt presentkort på Ålhens. Jag köpte även Sagan om Ringen Special Edition, X-Men Origins: Wolverine och Iron Man 2 (fast den filmen visade det sig att jag redan hade hemma så jag ska be pappa byta den mot en annan film eftersom han jobbar inne i stan). Och tro det eller ej, jag köpte även en stickad tröja från H&M (presentkort).

 

Åt tacos hemma hos Sofia och Hanna, och efter det kom Julia och Sara. Den kvällen spenderades med att titta på en hel del youtube-klipp. Passade på att visa dem talangen Janet Devlin, och snyggingen Frankie Cocozza från The X Factor. Kom hem elva, men tittade på en film innan jag gick och la mig så det blev ganska sent (i alla fall för mig).

 

Och nu det som hänt idag:
Jag har blivit förkyld. Jag har ont i huvudet och bihålorna, jag är täppt i näsan och det känns som att jag är på väg att få feber. En förkylning passar helt enkelt inte in vid tillfället. Jag har skola och... nej, det passar sig inte. Så i ett försök att bli bättre har jag vilat hela dagen, och tittat på en massa film. Iron Man 2, Sherlock Holmes, X-Men Origins: Wolverine och ett avsnitt av Misfits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback