Snart är det fredagsmys

Äntligen är det fredag igen!

 

Mormor och morfar är här. Och morfar fyller år idag. Världens bästa morfar! Jag älskar honom så otroligt mycket! Grattis morfar! ♥

 

De ska bjuda på middag. Mormor står i köket och lagar snitzel. Det känns som att det var jättelänge sedan som jag såg dem. Senare i kväll så kanske Sofia kommer över. Lite sena läxor. Idag kände jag mig väldigt stressad eftersom vi hade samhällskunskap. Vi skulle under lektionen skriva en analys om filmen This Is England. Jag medger att jag borde ha pluggat inför det, och att min text blev en röra. Sedan hade vi engelska till idag. Svenska till på måndag, vi ska hålla i ett argumenterande tal. Spanska prov på måndag. Naturkunskaps prov på torsdag. Jag kände mig väldigt stressad. Men det känns lite bättre nu för svenska talet blev uppskjutet till på fredag.

 

Ifall Sofia inte kommer ska jag nog ändå göra lite läxor samtidigt som jag tittar på en film eller lite mer Jersey Shore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback