Taco-kväll hos Louise

Hade det jätteroligt igår kväll. Tack Louise! ♥

 

Träffade några av hennes konfirmations kompisar och några polare från IB-linjen. Det var skönt att göra något, eftersom jag egentligen planerat att stanna hemma. Vi åt tacos (så klart) och sedan blev det lite chips och godis. Efter det var det dags för IB-polarna att ge sig iväg hem eftersom de hade en bit att åka. Vi gav dem sällskap till bussen. Jag måste säga att jag lätt blir smickrad, och när jag fick kramar av alla kände jag mig väldigt speciell.

 

Hemma igen började vi spela ett spel som jag tror hette Faster Agatha's Testamente. Man skulle döda andra, och försöka ta sig ut ur huset innan någon visste vilken karaktär man var och försökte hindra en. Det var ett jätteroligt spel.

 

Hade en fantastisk kväll! Och sov dessutom till halv ett idag, så nu känner jag mig utvilad och redo att dra till Stinsen och Kista med ett par andra kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback