Beep-test

I morse funderade jag faktiskt på att stanna hemma. Det kändes så skönt att ligga på golvet i vardagsrummet och titta på The Vampire Diaries. Jag orkade nästan inte resa mig upp. Men då man går igenom lektionerna man har under dagen så inser man att man inte har råd att missa en hel skoldag bara sådär. Samhällskunskapen går verkligen inte att missa. Och det skulle även verka som att jag stannade för att slippa göra beep-testet.

 

Kan säga att jag var otroligt nervös innan idrotten. Förra gången hade jag fått 7.2. Vilket inte är värst bra. Denna gång fick jag 8.2, vilket jag faktiskt är stolt över. Hemma blev det en halv ciabatta med skinka, mozarella och olivolja som belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback