The Hobbit

Måste såklart göra ett inlägg om The Hobbit även om det var fem dagar sedan jag såg den.
 
Lyckades dra med mig hela familjen, farmor och farfar och Sofia, ett stort gäng på nio personer. Som man säger "the more the merrier". Bion började klockan sex och varade i 2h och 50 minuter, och finns definitivt med på listan över timmar bäst spenderade under 2012. Den har lämnat mig med otroligt många feels. Jag menar, den var så grymt bra - jag ville verkligen inte att slutet skulle komma. Dessutom var det 364 dagar kvar tills nästa film (nu bara 359).
 
Martin Freeman passar perfekt som Bilbo. Innan, då jag tittat på bilder från filmen innan kunde jag tyvärr se Freeman så otroligt tydligt, men under filmens gång tänkte jag inte på det en enda gång. Och dvärgarna var underbara (jag vill ha en egen Kili)! Filmen var helt enkelt fantastisk, och mer komisk än Sagan om Ringen filmerna. Om du inte sett filmen än så dömer jag dig en aning, men om du inte kommer göra något åt det dömer jag dig ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback