Dagens "åh, vilka underbara kamrater"

[Nu har vi äntligen gjort klart dansen. Det tog oss två timmar som var lektionstid plus fredags-, söndags-, måndags- och tisdagskväll för att få den färdig (2:44 minuter). Det som finns kvar nu är att kunna hela dansen utan paus. Men jag är ganska säker på oss, och jag tror att vi klarar det. Förhoppningsvis kommer jag att klara hela dansen under uppvisningen och inte lida utav hjärnsläpp eller gå därifrån med känslan "fuck, det där gick shit".]

 

Lunchen som serverades i skolan idag var inte den godaste, men ändå var det en bra lunch. Vi lyckades komma till matsalen då kön precis stannade och när vi kom in fanns det inte många platser. Emil står då vid mig och tillsammans söker vi efter ett bord med tillräckligt mycket platser för oss alla. Sällskapet krymper från sju till fem och vi lyckas hitta fyra platser då Melina och Sofia är någon annanstans. Jag, Edvin och Emil sätter oss på de platserna (de kunde hitta någon annan plats att sitta eftersom det är ont om platser). Men vi har tur och hela bordet töms då det andra sällskapet blir klara. Voila! Alla får plats.

 

Det jag tycker är gulligt är att Emil verkligen försökte hitta ett bord där alla kunde hitta och gick tillsammans med mig och sökte. Jag vet, jag blir alldeles för lätt charmad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback