Dagens "nu mår jag bättre än igår"

Igår kväll efter att familjen varit och fixat pass kände jag mig ganska deprimerad. Anledningen är töntig, och ytlig. Mitt foto blev hemskt. Det såg ut som jag hade flera hakor och väldigt breda kinder. Dessutom har jag den trötthet som vissa sjukdomar för med sig.

 

Idag behövde vi äta snabbt, eller snabbt och snabbt - vi hade 20 minuter på oss att äta för att hinna till filmen. Lunchen spenderades med Sofia, Edvin och Emil. Lyckades inte äta upp allting men eftersom Sofia bjöd mig på en halv macka som jag kunde äta under filmen. Vi skulle titta på Gatacca under naturkunskapen plus dra över någon timme. Satt mellan Sofia och Emil. Under filmens gång satt Emil och tittade på 9gag appen. Då och då visade han mig något roligt.

 

Jag älskar att det är så enkelt att prata med vissa utav mina klasskamrater. Vanligtvis skulle jag aldrig känna mig så hemma, men jag har haft tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback