Alldeles för mycket läxor

Just nu är mitt liv fyllt med läxor. Och själv tycker jag att jag varit väldigt ambitiös den senaste tiden.
  • Historia - Antiken, medeltiden och renässansen
Även om jag inte känner mig värst säker inför provet imorgon så känns det ändå som att jag kan det mesta. Det är en del frågor som jag måste plugga mer på, men hade tänkt att grov plugga nu ikväll.
  • Spanska - En presentation om någonting (Matthew Gray Gubler)
Presentationen skulle egentligen hållas på torsdag, som tur var så insåg vår lärare att det är näst intill omöjligt att vara redo då. Så nu ska presentationerna hållas på tisdag istället. Jag känner mig väldigt lättad över det här.
  • Naturkunskap - Ungefär allting som har med kroppen att göra
Provet på fredag... Det känns inte bra. Har inte hunnit börja plugga eftersom jag fokuserat på historian, och provet kommer att innehålla otroligt mycket. Det är nerver, hjärnan, hjärtat, hälsa, listan är otroligt lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback