Läxor, prov och redovisningar

Har nu tre läxor/prov som alla är ganska stora enligt mig. Att de är stora betyder att jag kommer behöva ner mycket arbete på de här läxorna, och eftersom de är tre dagar i rad och jag inte har börjat plugga än så betyder det att jag kommer behöva plugga ganska hårt under helgen.
  • Onsdag 18/1 - Historia prov (antiken, medeltiden och renässansen)
  • Torsdag 19/1 - Spanska redovisning med Sofia om Matthew Gray Gubler
  • Fredag 20/1 - Naturkunskap (listan på det som provet kommer innehålla är oändlig)
Imorgon kommer min forna klass (9B) att gå på midnattsbio (vilken bio det blir är ännu inte bestämt). Midnattsbion börjar runt halv tolv vilket kommer ge mig mycket tid att plugga på. Ska börja med att skriva klart de svårare frågorna till historian. Idag hade jag tänkt göra anteckningar från naturkunskapen och strycka över det som är viktigast. På lördag har jag hela dagen på mig att plugga, historia och naturkunskap, eftersom jag senare på kvällen ska iväg. Och sedan på söndag kommer Sofia över och då kommer en del spanska göras. Tycker att mina planer ser bra ut, frågan är bara om de kommer att bli genomförda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback