Sommarjobb

Idag bär det iväg hemmåt. Har spenderat de här tre dagarna med underbara människor. Tyvärr behövde kusinerna åka hem innan jag hade vaknat eftersom det tar lite tid att åka hem för dem. Kusinen som jag jobbade med här på landet förra sommaren sa att hon tycker att jag ska jobba i år igen, sedan fick jag höra av farmor att hon gärna ville jobba tillsammans med mig. Kände mig väldigt smickrad eftersom jag alltid har sett upp till henne.

 

Det jag oroar mig för är att de kanske förväntar sig att jag ska kunna allting eftersom jag jobbade sommaren innan. Två minus, jag lär mig väldigt långsamt och jag har dåligt minne. Tills den här sommaren kommer jag att ha glömt bort allting. Men jag tror ändå att det kommer att bli på landet jag sommarjobbar. Tjänade en bra summa med det jobbet också.

 

Sedan måste jag planera språkresa med tjejerna. Det är nog dags att boka om man faktiskt vill åka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback