Ute på landet

Har nu spenderat en dag här ute. Det känns bra att träffa kussarna igen. Har inte sett dem på ett tag. (Och nu pratar jag om de äldre kussarna.) Igår körde vi Med Andra Ord vilket var otroligt roligt. Man blir stressad och gör roliga misstag som man annars inte skulle göra. Men det var kuligt!

 

Idag har jag varit ute och sprungit med mamma. Gick riktigt bra. Efterråt drack jag ett stort glas vatten och åt ett halvt äpple. Sedan duschade jag. Jag tvättade inte håret, men jag använde mig av en tvål som jag fick i julklapp som luktar otroligt gott och en sådan puff (som jag inte just nu kommer på namnet på). Sedan smörde jag in bena med en bodylotion från The Body Shop som luktar Spiced Vanilla. Känner mig väldigt fräsch nu!

 

Borde verkligen göra lite mer läxor. Har muntligt spanska prov på tisdag, vilket jag verkligen inte ser fram emot och därför borde plugga extra mycket på det och sedan har jag ett stort historia prov den 18:e, vilket är ganska snart. Måste bara hitta motivationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback